تهیه چک سوکت، انجام تنظیمات و تحویل

    پس از اصلاح قالب پوزتیو آنرا پرداخت می کنیم و از روی قالب پوزتیو یک چک سوکت تهیه می شود و احیاناً اگر نیاز به اصلاحات باشد روی قالب پوزتیو انجام شود.
    پس از انجام مرحله پرو توسط چک سوکت اقدام به تهیه سوکت سخت از جنس لامینه می شود. در این مرحله مواد پلاستیک به قالب تقویت شده تزریق می شود. پس از انجام این مرحله که حداقل 3 ساعت به طول می انجامد، گچ قالب مثبت شکسته و سوکت سخت از گچ جدا می شود.
    لبه های سوکت بریده و سوکت سخت روی استامپ بیمار و لاینر قرار داده و مجدد پرو می شود تا اشکالاتی مانند بلندی لبه ها رفع شود.
    قطعات دیگر مانند لوله مدولار، قفل و سایر قطعات به سوکت متصل می شوند. طول و راستای خط وزن پروتز تنظیم می شود (تنظیم استاتیک). حال پروتز برای تمرین مددجو در سالن تمرین راه رفتن آماده می باشد.
    در سالن تمرین ضمن تنظیم قد پروتز، سایر تنظیمات بر اساس شکل راه رفتن مددجو انجام می شود (تنظیم داینامیک). در صورت موفقیت در این مرحله حداقل جابجایی بین سوکت سخت و استمپ را خواهیم داشت در حقیقت نیرو / گشتاور به حداقل رسیده است و راحتی لازم برای مددجو فراهم گشته است.
    در نهایت پس از تمرین کافی و انجام تنظیمات مختلف، پروتز روکش شده تا ظاهر مناسب داشته باشد. در مرحله تحویل ابر زیر زانو فرم داده شده تا لوله مدولار را بپوشاند و به پروتز ظاهری طبیعی تر دهد.
    در نهایت روی پروتز جوراب رنگ بدن کشیده و تحویل مددجو می شود.